tja busungar

IDAG HAR jag haft en finfin dag med dom bästa! taggar som fan inför stockholm också!
det kliar i  hela kroppen på mig av shoppingsug! men jag ska fan hålla mig tillsthlm. då blir det några tusens shooping, det gillar vi! någon som har nåra bra förslag på bra affärer där uppe?
nu är det dax för bus & bad med mille innan det är sovdax för plutten, och vi återstående mattias & jag blir det
god mat & move i think. börjar komma tillbaka som super snälla silver emma nu hahah



ge mig koftan, alexander!

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Det skulle vara superkul att läsa om hur du känner dig som mamma och vad du har för tankar kring det :) Att du fick barn så ung och hur de går med skola och familjeliv och allt... om du vill? Skulle vara kul!



Kram!

2009-11-26 @ 23:49:58
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0