gash..

på måndag ska jag gadda mig! jag ska fylla i min andra och köra på en bakrund,
det blir inte duvan på handleden, gillar den inte längre! älskar duvan men hatar stället, så
varför inte köra den på rumpan/över rumpan? yes yes. så är det. så blir det.
fett ont men det kommer att bli fett fint, är det värt det? det märker vi efteråt.

idag då? hur mår jag idag då?
trött som fan, helt slut. har börjat fundera på livets stora frågor.
och känner att jag har bliivit en liten suris idag iaf, men alla gör så jag måste jobba,
fan jobba lite för mig? work whid me. haha

next:
matttias är och handlar choklad till mig, och maria kommer snart hit med
chokladmuffins, underbara syskon där!

just det en sak till BÖRJA BLOGGA MED ER TRÅKMÅNSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0