tja en mammas fredags kväll, och jag älskar det!

okej nu ligger det till så här! millian och mattias är isvärtinge, och vårat sovrum ser ut så här, k a t a s t r o f!
kanske det är nu jag har till att ränsa bort en del? har alldeles för mycket kläder i  garderoben! och på golvet! hahaa. det skulle ju helt klart vara skönt att få bort lite gammalt och ta in lite nytt! jaha då vet jag vad jag ska göra nu. och senare om jag hinner ska jag sola. döö inte när ni ser den här bilden, haha.
men det blir så när man inte kan välja vad man ska ha på sig plus att jag bytter kläder 100 gånger per dag!



ska gå ner och köpa något gott tills mina älsklingar kommer hem med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0