yes baby



hej fulingar, jag lever, har bara inte orkat bloggat. har varit för trött,
gud va skolan tar på mina krafter, att bara veta att man måste göra något får mig och somna!
så just nu lever jag på powerking, min stora kärlek! igår när vi vaknade sa mattias att han hade ordnat så
min mamma skull vara barnvakt och att vi skulle ha lite tid för oss själva! så vi åkte lite hit och dit och köpte lite nya kläder. millian fick vinterkläder, och en skit grym tröja, allt från polarn och pyret.
Vissa av deras grejer är sjukt snygga
så nu äger millian en jacka som nog kostar mer än någon av mina jackor, haha T YP!!
Min lilla skitunge är ju värd det bästa, jag fick med mig tröjan och halsbandet på
bilden och sen ett par lacktajts!
snart blir det the hills och the city med min favorit. Mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0