svar

Funderar ni på syskon till Millian? Inte nödvändigtvis just nu, men har ni pratat om det
sv: vi har pratat om det, och vi båda vill ha massor med barn iframtiden, men just nu passar det inte riktigt, skolan ska gås klart först! men sen vill jag ha minst 3 barn.


Läste nån gång för länge sen att du älskar London, och vem gör inte, så skulle du kunna tänka dig att flytta dit i framtiden ?:) När Millian är äldre elller så =)
ja, jag älskar london. och om jag fick ett jobb där så skulle jag lätt flytta dit!

vad sa dina föräldrar när du sa till dom att du va gravid? Reagerade dom på bra sätt eller dåligt? Hur tror du att du skulle reagera om mille vid 16 års ålder sa att han skulle bli pappa? :) bara undrar.
dom båda blev chokade, men båda blev också otroligt glada, min mamma sa: jag förstod det. jag tänker inte ta hand om barnet, men et barn är alltid välkommet. min pappa sa: jag hade velat att du väntade, men det är helt upp till dig. så dom reagerad bara bra.  jag skulle bli otroligt glad, och så skulle jag tala om för honom att det är my jobb, men det är helt klart det bästa man kan göra. och man ska ta hand om sina barn!

hur tänker du klä dig i vår? :)
 jag tror den här vårens mode blir mer stilren, och inte så rockig, men jag måste säga fortfarande svart ssvart svart. detaljer på axlar, stora tjocka halsband, hattar, kllumpiga skor, detaljerade leggins, ozzy brillor. långa kläningar, stora linnen, fortfarande transparant tror jag på, skinbrallor, guld jeans! helt klart  detaljerade stuff, mm.
hoppas du fick svar på din fråga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0