bola

hoola, jag har itne riktigt haft tid med er på senare, millian har varit sjuk, vi håller på  att renovera köket hemma, och så har jag bara haft det bra, men nu är jag tillbaka, just nu sitter jag på födelsedagfirande hos min kära bror som fyller 25! vi har varit här sen fyra så nu börjar det krypa ibenen och jag vill bara hem och forstätta med köket! och just det en ny tatuering är på väg.. jag va nära för någradagar men tänkte att jag skulle fundera på den några dagar till, haha för jag kom på den samma dag som jag skulle göra den. TÄNKER DOCK INTE, skriva vad jag tänker göra här, eftersom den anndra jag skulle göra dödades när en annan tjej gjorde den! tsst.. inte kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0