realshit

just nu mår jag piss, haha jag har suttit och kollat på britney spears på youtube, när natalie och malin var här.  och jag började gråta, haha jag älskar fan brittan, har alltid gjort det, tror fan att jag är kär i henne haha. anting grät jag för att jag tycker synd om henne för hon verkar må så jävla dåligt, jag har gråtit för det förr haha sympati kallas det, eller så gråter jag för att jag åker ifrån millian imorgon, fy vad jag är fjantig? eller är det bara så en mamma reagerar? det känns verkligen såå jobbigt ni fattar inte hur stor klumpen i hjärtat är,
 haha vilken fjant jag är.


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, pussy

2010-07-19 @ 22:51:23
URL: http://maalinerica.blogg.se/
Postat av: alexandra

Inte något fjantig alls! Skulle aldrig klara en heldag/natt ifrån Leah om hon är borta två timmar ringer jag alltid 120 gånger haha..

2010-07-19 @ 23:40:56
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0