min dag i ord.

haha tja snyggingar.
allt känns så jävla bra nu! igår va det bal, trevlig kväll! wilmis "mimmi" som mille säger sov här igår till idag, hon hjälpte mig med massor med saker, sen ringde hanna, och frågde om hon fick låna min cykel men det slutade med at jag och mille följde med henne till stan istort behov av nagelbortagnings medel! har lite ångest över hur mycket pengar jag har gjort av med dom här senaste dagensna, men va fan. jag behövde skämma bort mig lite.
sen kom ninis och vincent hit för att kolla läget i mitt nya hem, och sen kom my big love hem från en resa till tyskland! nu ska jag ta och måla mina naglar! för dom som undrade det.. och sen lägga mig ner i soffan och bara ta det lungt som jag fan inte har gjort på länge! bye..



och jag måste säga att det är så jäkla tråkigt att blogga utan kamera!
utan nya bilder, utan riktiga outfiter, men så äre. det ska fixas.....snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0