L Ä G E N H E T E N

var så jävla fin, och så jävla öppen och så jävla stor. vi älskade den.
det va 5 andra som ville ha den, men jag tror att vi fick in lite omtyck.
och rumerna var jätte stora och fina, alla tre. 2 badrum, och ett lagon stort kök.
 och  lite högre i taket plus  att det fanns ett litet rum som kan bli min garderob eller ett syrum!
oh jag kan inte vänta nu! på måndag ringer hon och säger om vi får den eller inte.
jag fråga fastihetsskötaren om hur hon valde vem som skulle få flytta in, och hon sa att
dom gillade barnfamiljer plus att hon kollade om man hade lån och såntdär skit,
och sånt har vi ju inte. så håll tummarna hårt nu för att vi ska få den!


Kommentarer
Postat av: Nina.

FICK NI DEN? :D

2010-03-26 @ 12:12:27
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0