,



N
ämen tjenare tjenare, idag har jag hunnit med att ta en lång fika med miss irma, och inköpa en present till min  farmor, en present från monki blev det, en  urgullig plånbok, typiskt min urgulliga farmor! perfekt.
åkte dit och firade henne, och hade det mysigt med släkten, vi pratade lite om thailand resan, det kommer bli sjukt kul!
sen när jag kom hem, kom felicia hit. Vi har haft myskväll med mycket prat och tvtittande, haha om det nu går så bra ihop. nu börjar jag bli lite små trött, så jag funderar på att lägga mig, och hållar tummarna så hårt jag bara kan, att inte mille håller på att bli sjuk igen, som det verkar! snälla gode gud!!

I
dag har jag haft en tjock dag, får lite halft panik när jag tänker på det! att man kan må så jävla sjukt dåligt över en sån sak, det är sjukt. det gillar vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0