my beloved little millian

idag blev det en mysfika med mille melita och leo, lika trevligt som vanligt. sen blev det lite nytt till mille 2 par nya skor, och lite höst/vinter stuff. efter det gick vi till kungsg där jag melita svängde av hemåt och jag mötte upp min lille syster för en promenad, väl hemma blev det mysmys, när min kära store syster ringer som räddaren inöden, när jag vill göra om i min lägenhet och säger att hon säljer massa fina saker, och jag va på att köpa! så lockade jag henne och nicklas att komma med grejerna så bjöd jag på mat, oh det funka,
så nu sitter jag här i mitt finfina vardagsrum!! men ae fan nu är det kanske dax att slå upp idrottsboken,
för imorgonbitti är det prov, som lilla emma inte ens har tagit en titt på! så jag känner på mig att det blir en lååång natt, KYSS!


Kommentarer
Postat av: Jonahalvilde

Keep safe. Look out for one another.

2011-07-08 @ 10:07:16
URL: http://jonahalvilde.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0