Sicknesmadiknes

Nu kommer super sura silver Emma här för att klaga, jag mår inget bra idag, det har inte varit en bra dag. Jag mår så dåligt att det ilar lite i hela kroppen, jag är sönderstressad och det hjälper inte med att ha en mobil som piper tio gånger i minuten, och det blir inte häller bättre av att jag bestämmer att göra tio grejer Per dag och sen står jag där och alltid är stressad. Imorgon känns det nästan som att det måste bli en hemma dag! Och bara göra nytta. På ska jag sätta mobilen på ljudlöst och vända mig om och lägga armen runt millian och pussa honom lite föriktigt och sen sova.. Gash vad underbart det lät. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: A old friend to you..

saknar dig vännen !

2011-04-06 @ 04:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0