Hi!




godmorgon solstrålar, idag mår jag toppen i knoppen, men dock inte lika bra i kroppen. jag har gått ochblivit förskyld! ligger fortfarande hemma, och samlar energi för att dra mig mot skolan, för textil. för er som undrar, uppbrottet mellan mattias och mig, har pratats om mycket länge och vi båda tycker att det är rätt beslut, vi är underbara människor, men gör inte varandra lyckliga och har inte gjort det på ett bra
tag. så det är lite som en lättnad att stora beslutet är taget, sjävklart är det sorligt för milllian att inte få
vara med sina båda föräldrar dagligen men man kan inte häller bara hålla ihop för sitt barn,
det bli inte bra islutändan ändå, det här va det ända altenativet, och jag känner mig nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0