godmorgon mina fina

känner mig fortfarande bakis? kan man vara det. inte kul isånnafall, jag sitter iskolan och väntar på världens "roligaste lektion, mönsterkontruktion! halvkul. men här ska vi inte låta deppiga för humöret är på topp!länktar tills vi åker till thailnd, jag vill sooola, bada, umgås och bara ha det bra! ett stort gäng är vi som åker ,
jag tror att vi är 12 stycken! hårdbatningen har börjat, och jag har redan gått ner 4 kilo, så det kan nog bli bra.

en fråga är det någon som vet, när börjar gossip girl igen ?


Kommentarer
Postat av: erika

hur gör du för att gå ner i vikt med mat och träning? :) man ser att du gått ner i vikt på bilderna tycker jag :)

2011-01-31 @ 19:49:45
Postat av: anna

Jag älskar din tatuering du har på armen! så himla fin.. men jag undrar om du har någon speciell stil på texten ? om du vet vad den heter isf? Älskar din blogg !!

2011-02-01 @ 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0