Hi mother lovers

Jag ligger här i soffan med leopardfilten på mig. Jag är helt grön iansiktet, haha jag har maguinfluensa, jag lovar att det är Gud som straffar mig för att jag sa till Frida och Felicia häromdagen, att jag inte tyckte att det va så jobbigt att ha det! Men ae jag tror jag ångrade mig. Men lätt häldre det här en feber, men fan då jag ville ju till praktiken, det är sjukt kul där! Men det här brukar väl inte sitta iså länge så vi får hålla tummarna att varken millian eller b-friend blir smittade. Älskar dock att ställa sig på vågen nu. Jag fick precis i mig en piggelin, så vi får se när jag får lida för det, amen intresseklubben antäcknar! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0