Utkast: Mars 24, 2011





-Bilderna är från Fotograferingen för greencha

Jag har haft några deppdagarm därav dåligt med häng vid bloggen, Igår va det tre år den min andra
halva gick bort! Så jag har varit lång nedanför jorden, och bara umgåts med människorna som gör
mig stark, igår kom jag på en sak att jag måste världens bästa människor vid min sida och det är sjukt vad jag har det bra just nu, och snart blir det thailand! gash om bara andrea hade suttit
här och skrattat brevid mig så hade jag haft det bästa livet, och inte önskat mig något mer i världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ska en så go och mysig tjej precis som du är tjej ha "dom bästa" omkring dig!

Tack för ditt underbart trevliga sällskap igår!

2011-03-24 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0