Who run the world? Girls

Jag har haft en underbar helg med dom bästa, helgen började att jag och millian och Melita åkte på släktkalas hos Malin som fyllde tjugo! Vi stannade där hela ikväll och det vs ur mysigt. Lördag morgonen började med att vi åkte ut i ingenstans och kollade på ko utsläpp, det va faktist sjukt kul att se hur lyckliga kor kunde vara! Hahaha. Och millian fick rida på en häst och va och är överlycklig och pratar om det massor. Sen blev det mys på trädgårn med mina fina. Och idag träffade jag och millian upp Felicia och c tidigt och åkte till karuselerna, och efter det på kalas ute isvärtinge för min kusin Sally. Sen åkte vi inte till stan till folkparken med felicias underbara familj och grillade! En helg som innehöll allt av det bästa! Nu är jag helt slut av en hel dag ute haha och millian ligger här brevid mig och jag bara ser hur skönt det ser ut och sova, så jag är på! För mig blir det redan sängen, blir bättre Med blogg ing imorgon kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0