New york!

Hejsan hoppsan bröder från söder.
Jag har typ slutat att blogga kan man tro, men icke sa picke. Jag har bara haft fullt upp, jag har haft världens bästa vecka med min trollunge, vi har bakat och bara haft det underbart hela veckan. Och igår kväll Igår blev det bio!

Jag har inte orkat bloggar, plus att jag är inne i en "inte äta period" och då orkar jag inte så mycket, min energi är hel slut, men magen är inte hungrig! Jag hatar dom här perioderna. Men ändå älskar, ae konstig känsla svårt att föklara. Måste helt enkelt börja tvinga i mitt mat, idag åt jag första gången, då jag kom på att det va 24 timmar sen sist, den va inte bra. Kände att jag va lite grinig och ville gråta för jag inte orkade gå upp ut sängen, och det va då det slog mig, då fick jag i mig en macka och har knap ätit sen dess, vad är det för fel på mig! Aja ska inte dela av mig av mina dåliga tänkande här!

Min älskade irma svängde förbi från oslo idag, super fint att bara få prsta ut med henne (live) och knte på skype, sms eller telefon! I miss u darling, flytta hem med dig unge! Japp, det va väl allt för mig just nu, kankse hörs imorgon! Superpuss


Kommentarer
Postat av: Irma

Du rockar min värld min galna bästa vän! Saknar dig redan!

2012-12-12 @ 20:47:37
Postat av: Natalie

vart är tröjan ifrån ? :)

2012-12-22 @ 22:41:08
Postat av: Emma lundell

Sv:Dwn är från weekday! :)

2012-12-25 @ 08:53:36
URL: http://lundellfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0