millian&mum



ph: Millian & mum

Det här är så sjukt mycket kärlek. jag vet inte vad jag hade gjort utan den här killen i mitt liv, det är millian jag alltid sätter iförsta hand, och allt jag gör tänker jag på denna vackra varelse. En mammas kärlek till ens barn är oslagbar. jag önskar att jag fick träffa millian varje dag. men nu går inte det och det knäcker mitt hjärta. jag är den som inte vissar mycket känslor här för er, men jag har också mina up´s and downs. Allt handlar inte om yta även om det gör det i bloggen. jag önskar inget häldre just nu än att få hålla i dessa små underbar händer och gå och köpa lördagsgodis och ha världens myskväll och kolla på emil&pippi. pussas och kramas och den lilla rösten som ofta säger världens finaste saker till sin mamma som - mamma, vad fin du är! - du är bäst mamma. komplimanger från millian, hur underbart? det finaste jag vet. the end.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0