Everybody dies, but not everybody lives.

Vad vill du göra sen när du slutat skolan? Vad är din dröm? :) Bra blogg btw!
svar: Jag och peter på greencha har pratat lite ideer så min dröm är att något av det blir av! tack sötis.

är du och nina osams? inte skrivit om varandra på ett tag.. kan du inte länka till din gamla blogg?
svar: Nae jag och nina är inte osams! kul att du lägger märket till att vi inte hade skrivit om varandra på en vecka, haha. nae tyvärr (som jag ångrar) har jag tagit bort mina gamla bloggar.

dina favoritbutiker? ska till norrkan, vart rekommenderar du att shoppa? butiker etc?
Svar: det finns ju ingen wow!! affär här inorrköping, det är ju klädkedjor som h&m, monki, ginatricot mm.

Hur tar mille allt det här ?
svar: Millian tar det här bra, det blir ingen jättte stor skilnad för honom för att vi har ändå bytt av varandra jag och mattias på senaste tiden ändå, han har lite mer separationångest i vardagen, det är så det syns mest.

Felicia: Hur mycket älskar du mig på en skala från 1-10? DU ÄR BÄSTA MIN STJÄRNA!
svar: 10 sååå klart! du är min sol.

hur många barn vill du ha? :)
svar: Jag vill ha mer barn, vet inte riktigt hur många eller när. men absolut mer barn någon gång ilivet.

hur sminkar du dig och vad använder du för produkter ? :)
svar: jag kan lägga upp ett enskilt inlägg om det!
var din graviditet planerad? kan du inte berätta lite hur det gick till? tänkte du någon gång på abort eller adoption?
svar: Ja, min graviditet var planerar mer eller mindre, så nae jag har aldrig tänkt tanken på abort eller adoption.ja det kan jag gärna göra, vad vill du veta ? :)

Hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad? as grym blog btw!
svar:  tack snälla!!   jadu, det vill jag nog inte äns veta tyvärr.

färgar du ditt hår hemma?
svar: ja det gör jag! för då får jag alltid exakt som jag vill ha det!

Hur får du råd med allting? Du är ensamstående och går i skolan, men ändå bor du jättefint och shoppar hur mycket som helst? Supersnygg är du också :)
svar: åh vad underbar du är! tack!! eftersom att jag är 20 år och studerar och har barn så får jag betydligt mycket mer studiebidrag,  och så just nu hjälper min mamma och pappa mig med hyra&mat. så jag klarar mig gott och väl. jag gillar inte att jag inte kan stå på helt egna ben än, men det är omöljligt att jobba heltid (så man klarar sig), gå iskolan och ha barn!

Hur kommer det sig att det tog slut mellan dig och milles pappa? Hur träffades ni? :)
svar: På mycket länge har inte vi varit kära ivarandra utan vi har varit med varandra för millian skull, sen kom det en dag vi kännde att det inte går att göra så. Vi träffades när jag va 15 och han 19 utanför mitt hus, vi va grannar då, och så blev vi kära! haha.


hur har ditt liv förändrats sedan du fick mille? :)
svar: bara till det bättre! jag har förstått meningen med livet, tagit klokare beslut, vuxit som människa,
blivit mer kärleksfull.

kan inte du lägga upp bilder på din lägenhet? puss
svar: jo jag ska göra det! ominte så kommer jag ta mer dagens ihemmet så ni får se. puss

har du någon kontakt med pappan till barnet?
svar: Ja med gud ja! vi har daglig kontakt, och tänker göra allt som står i våran makt för att få det här så bra som möjligt för millian.

vilken skola och linje går du?
svar: jag går mode&design, på de geer-gymnasiet.

Har du varit med om otrohet i något av dina förhållanden? Om svaret är ja så undrar jag varför du inte kan förstå hur det känns för andra tjejer när dom är i samma situation? #!&%!&%!&?
svar: nae jag har faktist inte varit med om otrohet, kan jag inte påstå. men du verkar ha blivit bedragen..synd! skicka ett mail på facebook om du vill prata ut. puss

Tycker Mille om att vara på stan och fika varje dag??
svar: jaha, nae han är inte på stan och fikar varje dag! och när han är det så flörtar han ihjäl sig med tjejer så han älskar det, och visa dagar är han inte på humör, då fikar vi isisådär 10 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0