Slow it down.

Hej! Jag har haft en sån fin dag idag, så jag vist inte hade haft tid för er! Millian kom hem idag, den underbara känslan är obeskrivlig. När han kom träffade jag upp nina vincent och frida för lunch och sen lekparkshäng, sen träffade vi melita emin och malin för en fika som slutade med en liten promenad, och när vi gick hemåt följde malin med hem och millian slovknade som en stock, att han ligger brevid mig och sover är guldvärt, ni förstår inte. Jag och malin har lakt upp en inhaldningslista på mat som vi ska handla imorgon, nyttigt och min komande nya kropp, kan inte vänta! Iih exalteradtjej! Just nu har jag en känsla med kärlek till livet som är galen. Malin gick precis, och nu tänkte jag bara ligga och njuta av millians närhet. Puss&love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0