Pk In my heart!

Sitter och pluggar rumpan av mig!! Så kommer hela min vecka se ut tills torsdag, och allhäng i världens med millian! Igår blev det en fika med nina, sen mötte jag upp frida för att kolla på musikalen md3 har klätt. Sen blev det världensbar med en heldröss goa tjejer. Nu kom jag hem för en stund sen fårn min fina b-friend och ska plugga så mycket jag kan tills min bästa i världen kommer till sin mamma! Yeey, kan inte vänta tills jag får ge honom allt jag köpte i london till honom!! iiiih


Kommentarer
Postat av: elin

Du verkar vara en så gullig mamma!!

Kan du inte visa bilder på det du köpte till honom i London? Du klär honom såå snyggt :))

2012-06-03 @ 21:24:31
Postat av: Emma lundell

Sv: underbar du är! Du gjorde min dag med den här kommentaren, absolut det ska jag försöka göra, tack snälla!

2012-06-06 @ 15:09:05
URL: http://lundellfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0