Take a shot for me.

Efter fredagens flopputgång bestämmde jag och frida att vi inte skulle gå ut något mer på hela studentveckan, så igår hade vi bajs tråkigt och skulle göra absolut ingenting, slutade med att vi skulle till världens som va fullt, som slutade med hugo men där kunde man inte sita och chilla till tolv, så det slutade med att vi sa att om vi står på listan på puls så går vi dit och dricker redbull innan allt folk kommer, som slutade med att vi skulle hem klockan tjugo över tolv, som slutade med världensutgång och massor med shot's. Aslyckad kväll just saying'

Dock får jag många kommentarer om att jag trottsar och inte har på mig studentmössan, men jag är ledsen, det är så ful!! Antingen ser man ut som en sjöman eller som pippis pappa. Då vet ni mina tankar, Kisses!



Pic: from the prom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0