Count on me

Kom precis hem efter en lång dag, men vi har fått sjukt mycket gjort idag till bloggfesten på fredag, vi har nästan valt alla kläder till modellerna på modevisningen, och gudars jag har aldrig sätt så många snygga outfits i hela mitt liv. Från greencha, monki, bikbok och style by tyra har vi fixat kläder från idag, modevisningen kommer bli så grym!! Jag är helt sprallig ikroppen av länktan! Imorgon ska jag och frida fixa musik till modevisningen AHHH! Och goodiebagens kommer bli grymt bra, så klockan 22:00 är det bara att springa till puls på fredag!! Då blir det välkommsdrinkar, snacks och tävlingar med gryma priser, gryma bloggare och massor med snygga människor!! KOM BABES!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man vara över 18? måste man ha blogg för o komma?

2012-03-05 @ 21:57:05
Postat av: Anonym

*längtan

*grymma

*sätt när du menar sEtt! Fy fan vad du stavar dåligt hahaha

2012-03-06 @ 17:59:05
Postat av: Maija

Hej! Jag kanske är sent ute men jag tänkte kolla hur ni har det med skor på modevisningen? Är det något ni behöver så kanske vi på Bianco (i linden) kan bidra med det? Mejla mig snarast isåfall!

Mvh Maija Göransson

2012-03-06 @ 19:26:01
Postat av: Monika

Hoppas ni får jättekul!! :) Kram!

2012-03-06 @ 22:06:17
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0