Give me the jacket.

Jag har så sjukt mycket insperation i min hjärna just nu, den håller på att sprängas av ide'er, igår fick jag ordnig på min garderob, och jag hittade så många plagg jag hade glömt bort, som jag bara äälskar nu! Yeey, glad tjej. Jag bestämde mig idag för att jag aldrig mer får säga att jag inte har några kläder, Cuz i have!

Igår sov frida här, och inatt sover min syster w, och min bror a här. Millian har åkt till sin pappa, så jag behöver någon att ta hand om, när man har det i sig. Om ni fattar. Snart kommer min felicia för lite häng! Åh jag ser fram imot den här veckan, jag har massssor med roligt att se fram imot.. Huhu can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0