Kiss your self.

Jag har mått lite dåligt över att millian ska gå på dagis 8-5 hela den här veckan, då vi har modevisning på fredag så vi syr ihjäl oss hela veckan. Mwn idag smsade mina fina felicia och frågade mig om hon fick hämta millian klockan halv två ist, made my day.. Och min lilla hjärtas dag också, han va hel nöjd över dagen, och sommade som en stock när vi la oss isängen förut! Han skratt lyser upp hela mina dagar, helt jäkla underbart!!

Frida och jag hade precis ett standard tröttsamtal som slutade med att vi skickade de fulaste bilderna på oss själva, gash.. Älskar våran humor! Eeh jöpp, Puss &god natt folk, jag har en tuff vecka framför mig så jag behöver söömn! Kiss yourself


Kommentarer
Postat av: Felicia!

Ni lyser upp mina dagar! Allt för dig och Lill-killen i MITT liv! Jag älskar er två!!

2012-05-07 @ 22:26:23
Postat av: Anonym

du är så otroligt vacker.

2012-05-09 @ 06:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0