Heeeey

Sötepötar är ni hela bunten!

Idag låg jag i sängen till fem, superskönt! Krisieboy sov här och gick vid två, men lilla emma orkade inte äns gå upp då. Min morgon va inte rolig! Dom borrade upp en ny ytterdörr, och det kändes som dom borrade i min hjärna! Fy fan. Vackert ljud att vakna till, plus att jag skulle vara duktig och skicka uppgifter om min jacka som jag beställde till arlandas tullskit, och jag får till svar att dom har skickat tillbaka jackan, hel-vete!!

Men efter klockan fem flöt dagen på så fint så fint, träffade linn för lunch på stan och julklappshandling! Supermys, efter det blev det lite mirum! Och sen åkte vi och hyrde film och köpte chips och dipp och åkte hel till felicia och mös!! Det va min dag, hörs imorgon rååå, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0