Let's do it again

Heeello!
Igår blev det en heldag med malin och millian, och idag ringde klockan 7 och jag och millian hoppade (i wish) upp ur sängen! Va på dagis halv 8, jag gick till skolan och va super duktig, frida ringer och frågar om jag ska med till söderköping och köpa tyg, så jag går hem och hämtar mitt kort som jag hafe glömt hemma, råkar väcka malin som ligger och sover och så åker vi alla till jofotex! Väl där ringer dagis och säger att millian är lite trött/sjuk av sig och att jag ska komma och hämta honom, jag hämtar honom och vi går och lunchar, och nu har vi bara mystloss hela dagen här hemma, fifan vilken fin dag! Och att millian skulle vara "trött/sjuk" vet jag dock inte om jag kan hålla med om, haha! Super energis skulle jag mer kalla det! Hur har eran dag varit bröder?


Kommentarer
Postat av: Irma

Imorgon ses vi!!!

2012-11-07 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0