Onzdaa

Utgången i onsdag va riktigt bra! Förfest med mig malin frida och felicia.

Igår va det bakishäng från helveter dock, haha trotts det tog malin och jag bilen och åkte runt lite här och där och letade efter finagrejer, jag köpte tre olika hårfärger, vad ska jag göra med dom får ni förmodligen se senare! Sen gick jag malin och robine på bio, taken2. Ettan är ju att dö för, och tvån hade dom fan lyckats med också.

Sen blev det sleepover hos malin och sovmorgon, välbehövligt som tusan. En sväng på stan med robine, lunch med frida och väääärldens finaste halsbandsinköp! Happy girl.


Kommentarer
Postat av: Irma

Update tnx!

2012-11-06 @ 00:46:57
Postat av: Irma

Update tnx!

2012-11-06 @ 00:47:00
Postat av: Irma

Update tnx!

2012-11-06 @ 00:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0