And she is happy again

Godkväll mina kära.
Idag skulle jag bara hälsa på melita på jobbet en snabbis klockan halv två. Som slutade med att jag kom hem nu. Haha. Standard! Efter det blev det dagens stadsrunda med frida och robine. Sen en urmysig lunch med min älskling. Sen hamnade jag hos malin, oh så va jag hos melita som jag hade tvingat iväg med sin man så jag fick va barnvakt åt världens gulligaste emin, så fin kille, helt sjukt. Sen va ja helt plötligt hos malin igen, och nu är jag hemma, och tröttare än vanligt!

Idag fick jag jobb erbjudanade också, helt underbart kul!! Jag är såå glad!! Imorgon ska jag dit och lära!! iiih

Vilken uppoch ner dag jag haft men nu är allt bra, och jag älskar det! Tack alla mina fina vänner att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med jobb! vart då nånstans? :) grattis!!

2012-10-17 @ 09:14:20
Postat av: Emma

Sv: taaack! Jag har fått extra jobb på greencha!

2012-10-17 @ 12:42:39
URL: http://lundellfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0