Die!!

Igår va jag malin och frida på bio, vi såg magic mike, omg dog! Girls, se den. Om vi säger så här mina känslor för channing tatum förminskades ju inte en ändaste gnutta! Sen sov jag min 4 natt av dom senaste fem hos malin, super gött!

Igår mådde jag inte bra, men idag känns allt mycket bättre. Så nu kommer bloggandet sättas igång igen. Nu sitter jag iskolan, och konstruerar en klänning Höhö.. Love school, typ.

Just det angående mina frågor jag fick för hundra år sen, fråga dom frågorna ni vill ha svar på igen, så svarar jag! Så får vi kankse det eviga tjatet om dom att upphöra, Låter väl super! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://lundellfashion.blogg.se/2012/may/ask-me.html#comment

där är frågorna!

2012-09-05 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0