Holabola fan.

Hej finsar, jag tänkte komma tillbaka till er nu, har jag bestämmt mig för. mina senaste dagar har bestått av, frida robine melita boyfriend och idag kom min plutt! Helt underbart. Jag lever, gör allt som mitt liv ska innehålla, myser pussas, skrattar, tränar, färgarhåret, making some money, leker, men aa ni fattar! Lever livet. Efter myssöndag med robine har jag haft ett långt samtal med melita! En helt underbar människa, hennes ord är så kloka. Jag har något slaks lyckorus ikroppen just nu, igår blev det häng med min man hela kvällen lång, vi har börjat kolla på andra avenyn igen, sjukt underskattad serie haha! Nu ligger jag i sängen brevid mitt allt och ska pussa och hålla ihjäl honom, så föridag, får jag tacka för mig! Kyssar och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0