Q/a

Hallå Emma!
Jag älskar verkligen din ombrefärgning och har förstått att du färgar själv? Är själv sugen på att göra något liknande och undrar om du har några tips? Vad använder du för färg osv? Kram på dig

Sv; amen tack snälla!! Ja jag färgar själv, det är inte svårt alls, den här gången jag färgade håret va jag ju redsn mörkhårig då la jag bara i blondering i topparn (h&m's slingblonderimg, det bästa) delade upp håret i mittenbena och la fram det på varsin sida och färgade! När jag va blong och skulle färga den mörka utväxten så satt jag upp håret i en tofs och tog ner håret i omgångar och la ifärgen i utväxten så långt ner som jag ville ha den! Färg på utväxt har jag ingen speciell att rekomendera, där har jag prövat det måsta från ljusbrun till svart till rödbrunt! Allt beror på vilken färg du vill ha! Kram på dig med!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag är också mörk men vill bli blond. Hur går du tillväga på egen väg? Jag trodde man typ var tvungen att göra detta hos frisör för att det ska bli bra. Some help please?? :) :)

2013-01-03 @ 08:36:03
Postat av: Emma

Haha, asså jag färgar alltid håret själv, jag tycker det bli bättre då, då får man exakt som man vill, du menar att su är mörkhårig och vill blond? Ingen utväxt? Haha. Så skulle jag göra slinger någon gång i veckan tills du får den förgen du vill ha, det ska jag börja med idag haha!

2013-01-03 @ 09:14:02
URL: http://lundellfashion.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0