What now

Idag har jag ju varit på stan med frida, inköpte mig lite blonderingsmedel mm. Sen blev jag hundvakt, så jag och millian har hängt hos store bror och sen med robine, har varit på vift hela dagen idag känns det som, nu är jag äntligen hemma, det är så sjukt jäkla bajsskönt! Ibland finns det inget bättre än att vara hemma och inte göra någonting, ikväll har jag en sån känsla! Så jg ich millian ska unna oss oss poppcorn och dipp nu och ha en super mys kväll!

Om jag har tur kommer felicia förbi ikväll, och sen va dagen slut för min del. I need 2 sleep. Puss my lovers!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå Emma!
Jag älskar verkligen din ombrefärgning och har förstått att du färgar själv? Är själv sugen på att göra något liknande och undrar om du har några tips? Vad använder du för färg osv? Kram på dig :)

2013-01-02 @ 22:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0