miss andrea!

drömde om andrea i natt.. hon levde hon hade bara lurat oss att hon hade gått bort!
dom hade hittat en annan tjej som va lik henne till farvälet, jag blev helt förkrossad!
faaan! va hände! varför blev det sånhär skit? hur skulle det varit idag? sanar dig min fina andrea!
håll ut snart kommer en tatu bara för dig! men drar lite på det, för jag hatar att tatuera mig, gör så jävla ont!





gick till julfikat imorse, och till engelsan men kände att migräen va på väg, så jag gick hem! det är så mysig ute. jag ska försöka tvinga med malin ingbrant idag så att vi åker pulka med millepille, fredagen är redan inbokad med darnell och rialda för pulkaåning, men vet inte om jag kan vänta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0