Jag har skit ont ihuvet det kittlas i hela munen för att jag har så jävla ont i fötterna.


idag har vi varit bästisar i 6 år. Men nu står jag här ensam och allt känns piss.
men vi kommer träffas i himlen förr eller senare. jag har ju våra tre stjärnor som jag ofta kollar upp till, andrea hjärta emma! Vi har ju också en kärleks låt, jag sittter faktist just nu och lyssnar på den, shakira! haha i 4 va det våran "favvo låt". jag brukar sitta och tänkta på andrea men vaje gång slutar jag med ett skatt för när minnerna kommer upp går det inte att göra någon annant än att skratta. det sorliga är att nu blir det inga mera minnen? du är mittt liv mitt allt min andra halva. jag fattar inte än, och tror aldrig att jag kommer kunna göra det häller. varje gång det ringer i min mobil eller det kommer ett nytt sms förväntar jag mig att det är andrea.  jaghar skickat sms till henne, man hon svarar inte. jag drömde igår natt att du va med mig och jag frågade vad gör du nu förtiden? är du i himlen? då svarade hon, nae  jag är med dig. så jag hoppas att det är sant, att hon är här med mig. för annars klarar jag inte det här! Imorgon fyller din mamma år, andrea. vi ska gå ner och fira henne då. om det går att "fira" något just nu. Jag älskar dig hjärtat-  



det här är världens mest underbarste människa! jag fattar inte. Men hon är min andra halva mitt allt mittt liv. vi pratade om här om dagen att vi va så glada att vi hade varandra för vissa människor hittar aldrig sin andra halva. nägon som förstår utan att man säger, någon som alltid finns där, som alltid ställer upp. vi pratade om att dom andra kompisarna va *kompisar* som man tyckte om som man umgås med men inte på långa vägar som, hon & jag. och ni som har hittat er andra halva, ta för fan hand om varandra. jag och andrea pratade alltid om hur mycket vi gilladee varandra och hur glada vi var för att vi hade varandra. Jag har hittat min andra halva. sa farväl till henne i tisdags hon va så underbar när hon låg där, hon va så fin. man kan inte fatta det än. just nu umgås jag med hennes och min familj. idag gick jag och irene till kungsvidio och på vägen dit gick vi bara och pratade om roliga och tokiga saknar andrea och jag har gjort i våra dagar. hon är för underbar! jag älskar dig av hela mitt hjärta. finns ingen som du, syster. jag vill igentligen inte skriva det här men: villa i frid, känns hämskt att äns tänka på det. andrea&emma, det är bara så det är!


sitter hår och gråter, har pricis sätt dödsanonsen ? :S. Helt konstigt, va fan står andrea isabel cardenas bolin, där för ? jag fatta ingenting. det här att jag inte förstå är lite som en tryghet, skulle jag föstå vet jag inte vad jag skulle göra. har drömt om andrea varje deg i 4 nätter. hon är aldelles underbar- men när man ser en bild på den vackraste personen i världen, kan man inget annant än och le. jag vet inte rikigt vad jag ska ta mig til just nu, fattar fan ingenting.och värst av allt är att det bara va ett misstag. det va inte meningen att det skulle gå så här jävla långt, man andrea du vet att du är det bästa som någonsin händ mig. och att jag älskar dig!







hittade texterna på bilddagboken,  världens finaste männiksa andrea, kan inte sluta tänka på dig!


Kommentarer
Postat av: diyana

blev rörd när jag läste detta emma :((K), hon vilar i frid och är alltid där med dig... :( förstår exakt vad du går igenom. Men som sagt när du mår dåligt, så tänk på era bra minnen tillsamman. (K) puss från Diyana, kul att du har en blogg hihi hitta den idag =D

2009-11-11 @ 20:47:52
URL: http://diianoosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0