millians födelsedag.

Hej, förlåt för inte så mycket uppdatering idag, har haft fult upp. haft kalas för millian, blir jätte lyckat, massor med folk i våran trea va vi väl säkert 30 stycken iaf, haha myspys, älskar när alla är samlade! tack för alla fina presenter, mille har haft världens bästa dag idag, han har fått äta alla goda kakor han har velat och så klart hemagjord prinstårta, haha. underbar dag





...och senare blev det fashion week norrköping. det blev bra, första sminkningen såg jag ut som en tant med blommer i ansiktet, men det fixade vi till sen ;) , som tur va haha, det blev bra. drev lite med situation...  dom frågade om jag skulle va med imorgon också på finalen, men orkar inte det.. ska bara ha en skön dag imorgon, kanke stan och hitta lite fina saker? det låter skit bra för fan. nu ligger malin här brevid mig och sover, ska också gå och lägga mig fan, jag är helt slut efter den här dagen,







god natt, hoppas ni har haft en fin dag, för det har ja

Kommentarer
Postat av: natalie

haha "det fixade vi sen" , ja du RÅKADE ju tvätta bort blommorna ;D hoppas det är ok att jag kopierar bilderna !:)

2009-10-25 @ 21:17:33
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Tess

Trevligt, Bilderna är ju tagna på Arbis teatern. Jag har sett er gå uppe på podiet i några vekor nu ;). Själv jobbar jag för Arbis vi håller på med uppsättningen show boat just nu ;). Fin blogg! Kram

2009-10-26 @ 12:44:08
URL: http://metrobloggen.se/Theresewedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0