svar på era fråger.

Alexandra: Hej :) . hur går allt med skolan? känns design rätt? vilket dagis ska/går millian på? kram

svar:  Hej alexandra, det går bra iskolan, det ligger till så här att jag har redan gjort klart flera ämnen så jag har inte många ämnen den här terminen, så jag har lite extra tid till millepille. och så får jag lite tid till körkortet också. design känns helt rätt för mig jag älskar att sy och allt som har med kläder att göra.
vi har sökt tre olika dagis till millian i närheten där vi bor, så vi vet inte rikgt vart han ska gå än. love emma


amonym: vad heter den låten.

svar: låten i inlägget "den här låten har fått mig att orka dagen!" heter  raplay med sean kingston.


emeliecatrine:
Hej! tänkte fråga, boor du fortfarande med millians pappa?

svar:  jag och millians pappa bor ihop! :) och har varit tsm i 3, 5 år.





god damn your beautiful.



dagens kommer in om några minuter...








Kommentarer
Postat av: ssara

ÅÅ han är så himla fin :D:D precis som sin mammi :D:D <3

2009-10-15 @ 19:20:05
URL: http://sssara.devote.se
Postat av: mina

guuuud så stor han blivit sötnowsen då! hoppas allt e bra me er! kramar

2009-10-20 @ 18:39:08
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0