Haters you can kill yourself.


 


igår blev jag mörk mörk brun, det gillas! nu sitter jag och väntar på att lilla felicia ska höra av sig och säga att hon är i norrköping och så ska vi åka och ta en lunch, jag är sjukt sugen på sallad,
lite julklappsinköp ska jag försöka fixas idag också.

millian har varit lite krasslig det är därför jag inte har haft tid med er. ihelgen blev det mys med felica, och irma! jag har haft världens underbaraste sally här från lördag till söndag.
och igår blev det lite stan med my friend, fajdii, haha you know how you are, xoxo gossip girl


Kommentarer
Postat av: frida

I'm frajdii!! hahahah

2010-12-07 @ 15:35:10
URL: http://fridaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0