hola

jaA! Ville bara säga att jag tror att jag älskar varje dag av mitt liv just nu!
älskar all mys, när det är snö ute, det ända man gör är att myser!
nu börjar det bli dax att åka och hämta min baby boy på dagis!
saknar honom. jag kan inte förstå vad tiden går fort?
nu är han 15 månader, dom bara springer iväg! hinner inte riktigt med.
haha,

igår hade jag malin & millian, världens mysdag!
vi gorte soppa, bakade, & gjorde pizza! klockren som vanligt blev den.
sen kom familjen sundin hit för tårtätning. mums! haha
gud va man tjockar i det här vädret! det gillar vi! men snart kanske det börjar bli dax att tänka på
beachen 2010. hahah
yeah sure...


nu blir det ett hopp till stan med M&M.
Med ett hopp på att hitta något fint.
hopp hopp hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0