svar på frågor

En fråga bara, är du o barnets pappa tillsammans? eller lever du som en milf, eftersom du skriver ju inget om han.
svar: Jag & millians pappa mattias bor ihop! haha nae jag skriver inte såmycket här om honom.
det har jag inte riktigt tänkt på?! men vill ni att jag ska göra det så. haha
han jobbar mycket och är inte så mycket hemma, kan va därför puss


Hej! Åh, jag skulle vilja göra portömning, vart gjorde du? och vad kostade det? :) kraaaam!
svar: jag gjorde portömning på törnrosa, men jag skulle inte rekomendera det stället, 
ganska stressig miljö, om det är dä man vill komma bort ifrån! det kostade runt 5-6 hundra.
men då gjorde jag en hel ansiktsbehandling plus ett vitaminbad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0