dagens


så där lite skönt, i snöstormen.  imorgon låter det som det blir tjejkväll hos mig ?
låter klockrent måste jag säga. sen utgång? det är sånt  som märks.
förlåt för mitt språ, men käringen har inte hört av sig om dagisplatsen än,
och jag börjar skolan på måndag? mormor & farmor erbjuder sig att ha mille, men jag
menar jag vill inte att han ska hoppas runt! ´jag vill att  han ska ha en dagisplats, som va garanterar om man sökte 3 månader innan, oh ja visst gjorde vi det, fy va frustrerande, hon lovade att ringa torsdag och fredag idag,
men hon hade inte ringt så vi ringde upp henne, men naee hon satt på möte tills5  och slutade efter det, nu är emma frustrerad. jag är hemma från skolan till han får en plats, och plus att min älskling ska skolas in på dagis i 2 veckor, vad tänker dom med ? ähh röven. mycket troligt. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Emma! skulle ha ringt dig idag men min pojkvän fyllde år och ja det hanns aldrig med tyvärr. Vi kör igång med mammagrejen nu och du kommer bli intervjuad av Frida Andersson, du kanske vet vem hon är hon gick i samma klass som mig på Haga, urmysig tjej iaf:) Förlåt att jag inte har hört av mig tidigare med det har varit lite oklart om när allt ska ske. Det jag vet nu är att det iaf kommer publiceras den 22 januari. så intervjun görs antagligen veckan innan:) Hörde något om att du kanske skulle göra en intervju med NT också, Skulle betyda oerhört mycket om du kunde ta den efter den 22januari. Skulle vara supersnällt med tanke på att jag antar att jag hörde av mig till dig innan dom. ja du vet ju hur det är:( svara gärna så jag vet om allt. ger ditt nummer till frida också så kan ni pratas vid om allt!

Kram Karin

2010-01-09 @ 00:30:24
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

tack så jätte mkt :)

absolut är jag det, tar bara en liten slant, fort intresserad :)?

2010-01-09 @ 03:27:23
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0