nice




åh sitter och kollar på bilder från jag va gravid, va mysigt!
kommer precis hem från att ha åkt skridskor, hur kul som hälst, jag hade skit mycket kläder,l lånade något från helafamiljen, haha sexy for sure.
nu sitter jag hos mamma och slörar medans mattias&mille är hos gamel farmor, & jag väntar på att melita ska komma hit! gillar fan snön när man är här ute, föör mysigt, ivärsta fall åker vi in till stan och sover idag och kommer ut hit igen imorgon! trivs här.
är det värt att köpahus här? känns så jobbigt att behöva ta bussen igen varje dag. plus att mille måste vara på dagis längre då också. aja får tänka ut någon smart plan,
känns som det är lite opersonligt att på i stan på någotsätt. later

Kommentarer
Postat av: frida

mysigaste mys-magen gumman haha! :D

2010-01-08 @ 16:07:02
URL: http://fridaellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0