positiva människor är det bästa jag vet!



hur mysig kväll som hälst, tack för igår!
bilder kommer insenare, när jag orkar,
det blev myskväll hos markus, med
robin, markus, mattias, frida mille och mig,
vi åt gott och kollade på harry brown, grym film.

jag vill åka till thailand, jag tro inte jag är ensam om det,
men det låter som det är på g?det blir ett STORT gilla, till det!


jag kan inte sluta tänka på nina? är det någon som vet, har hon fött?
hon har ine bloggat på länge nu, haha! åh hon upplever det finnaste man kan uppleva
kanske just nu? åh....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har inte förr än :)

2010-01-17 @ 13:02:24
Postat av: Anonym

fött*

2010-01-17 @ 13:02:49
Postat av: Nina.

gumms jag har inte fött ännu! haha .. i will tell you when it's time for it! <3

2010-01-17 @ 14:54:30
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0