snälla, gode gud!

gör mig en tjänst? ta vara på era vänner. jag sitter och kollar på gamla bilder, när det va jag och min bästa vän andrea! vi hade det så jävla roligt ihop,jag saknar det så enormt! vill tillbaka dit, allt va perfekt. tänk er om man kunde spola tillbaka tiden, det skulle jag göra! och bar umgås och skratta! fy vad jag älskar denna  männika.
men det hämskaste av allt är att nu känner hon mig inte längre? hon vet inte hur jag är nu! för nu är ju jag en ny människa, jag har ju förändrats jätte myket, jag är ju mamma nu?! hon kände inte mig som mamma, och kände mig som ny gravid. jag undrar om hon har sätt mille, om hon vet hur han ser ut? om han har sätt henne? jag ville ju mäst av allt att dom människorna som betytt mäst för mig av allt, skulle träffas? ja vill ju höra skrattet! ni vet ju vad jag menar det där ljuvliga skrattet! jag hör det ihuvet. fy vad vackert det låter! jag kan inte hålla mig för tårar. denna vackra männikska, vart är hon nu? ser hon mig? hör hon mig? jag saknar henne så mycket!
så nu ber jag er alla som har bästa vänner där ute, ta hand om dom.
jag som sa till andrea, alla mina vänner kommer glöma mig när jag får barn, men jag har ju dig och det är ju huvudsaken, och vips? vad hände, jag hade inte henne här vid min sidA! det jag behövde för att vara stark.
men jag har lärt mig att vara stark nu, tanken av att jag fick finna min andra halva här ilivet gör mig stark.
tack för mig,  &ta inget förgivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0