thinking about you

hej! jag tänker på andrea! idag är det två år seda hon gick bort?! sex månader efter hon gick bort minns jag inte ett skit från! jag var inne i en sån djup deprition, som jag inte äs kan beskriva! jag pratade med älskade irene igår och vi pratade om att den tiden var den värsta i hela våra liv, hur orkade man äns? jag vet garanterat att det va killen imin mage som räddade mig där! ibörjan ville jag inte färga håret, för då visste jui nte andrea hur jag såg ut, jag ville inte köpakläder, för då hade ju inte andrea sätt dom? jag ville inte duscha, jag tänkte men vad spelar det för roll, jag får ju ändå inte tillbaka min bästa vän andrea! jag va ett levande vrak, idag är det tufft, men jag lever med det! du va så jävla underbar andrea, och jag är glad att jag sa det till dig gång på gång! att du visste det! och det va så underbart att ha dig där! nu är jag utan? och jag behöver dig så hårt! jag tänker på dig varje dag,  mäst skrattar jag! men ofta också gråter. vi skulle ju klara det här tsm? och nu då, ska jag fixa allt själv nu? jag behöver ju dig! du gav mig alltid komplimanger och gjorde mig stark när jag kännde mig svag! det är inte förs nu jag börjar förstå att vi inte kommer ses idet här livet igen och det gör mig helt förstörd! kan det vara så ? är du här hos mig ? ser du mig? jag önskade att det var jag som kunnde se dig istället! jag vill höra dig skratta! och inte bara på vidiona som jag har, utan live! jag vill att millian ska känna dig! och det ska jag se till att han kommer göra också, han kommer att veta allt om dig! (förutom alla dumheter vi gjode tsm)
det får han aldrig få reda på! haha han ska kunna säga till mig när han blir större ska vi gå  och hälsa på tant andrea! va sorligt jag vill att han ska kunna gå och hälsa på dig inte graven! fy jag hatar det här, orkar inte med den här dagen. men jag ser dig i din mamma, i din pappa, i dina syskon, och jag är så glad att jag har dom! dom betyder så mycket för mig! du gav mig styrka att orka! kom hit med dig nu!! jag vill bara hålla om dig! haha nu kom jag och tänka på vad min psykolog frågade mig.. du & andrea var inte kära ivarandra då? hahahahah jo fan jag är kär idig! du är så jävla underbar!nu ska jag gåoch gräva ner mig..
  
jag älskar dig andrea.. men det vet du ju redan!













Kommentarer
Postat av: frida

tänker på dig gumman <3

2010-03-23 @ 16:46:55
URL: http://fridaellen.devote.se
Postat av: sara

Hon är så fin. Och du med. Jag kommer ihåg när du jag andrea och ajla träffades, jag var alltid så facinerad över hur glada ni var och hur spontant och roligt allting blev. Jag kommer ihåg någon gång för länge länge sen när vi var hemma hos, hmh, jag kommer inte ihåg om det var hos dig eller hemma hos andrea, men i svärtinge var det, vi skulle i alla fall göra någonting den kvällen och andrea visste inte vad hon skulle ha på sig, jag kommer ihåg att jag hade roligt åt det. Vet inte riktigt varför jag skrev det men jag kom och tänka på det när jag läste ditt fina inlägg och bilderna. Och jag fattar inte hur du har klarat av det här, starka fina du, jag tror ingen kan förstå hur jävla stark du faktiskt har varit! :))

2010-03-23 @ 18:51:00
URL: http://ssaraf.blogg.se/
Postat av: Nina.

världens vackraste andrea! du är så stark emma, blir så glad att se dig glad och att du är stark nog att hantera det här, fortsätta leva livet och gå vidare! det är hemskt att det här hände och det är något man går med i tankarna hela tiden, för det är ju svårt att förstå.



älskar bilderna på er! man verkligen ser hur hon, ni tillsammans lyser. hennes skratt ekar i huvudet på mig, tror ingen kommer kunna glömma hennes skratt. hon bar alltid på ett leende!



tänker på dig Emma, glöm ALDRIG att du kan ringa mig och prata med mig, när som. <3

2010-03-23 @ 19:34:14
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Ida.

Jag har inte bara tänkt på Andrea idag, på dig med gumman. Det är ju trots allt andrea och emma.



Puss på dig gumman, älskar dig!

2010-03-23 @ 23:51:49
URL: http://idapidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så himla sorgligt men ändå fint att du kan minnas allt som var bra och vara tacksam för det :)

2010-03-24 @ 08:58:31
Postat av: anonym

du r erkligen sjukt starkt tjejen. jag beundrar dig!

2010-03-24 @ 14:00:15
Postat av: emma

sv: tack snälla underbara!

2010-03-25 @ 07:40:09
URL: http://lundellfashion.blogg.se/
Postat av: nattah

Älskar första bilden på er, ni är så fina där. Och älskar alla bilder med hennes leende, för det är ju verkligen så man minns henne.

Hoppas du mår okej Emma!

2010-03-27 @ 00:20:54
Postat av: Pia

Trots att jag bara var hennes lärare så saknar jag henne och tänker ofta på henne, så jag kan förstå hur mycket du saknar henne. Du är stark tjejen! Ha det så bra du kan ha det! Kramen!

2010-04-03 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0