kärlekste



idag har jag och millian tagit en sväng till anna, och haft en myseftermiddag där.
skönt att träffa henne det va ett tag sen, vi kom varandra så nära under en period där
.
sen började millian bli trött så mattias kom och hämtade oss, och när vi kommer hem hade han fixat en godmiddag, det gillas! sen har jag suttit vid tvn framför the hils och gossip girl.

och så va det ju detdär med att, det är så jävla stor skildnad på vänner och vänner.
just nu känner jag att jag vet vilka som är mina vänner och vilka som bara är vänner!
tack!


Kommentarer
Postat av: Kimeira

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-06-16 @ 11:44:20
URL: http://kimeira.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0