Hi, i'm so happy





Vilken underbar dag det har varit idag, perfect från topp till tå! Dagen började med att möta upp Frida och Nina för en lång fika isolen, sen träffade jag Irma och sa hej då till henne, sen kom Hanna så köpta vi lite ben and jerrys, älskar glassen!! Så gick vi och hämtade min lille prins på dagis för att sedan gå hem till mig då Frida och Wilma kom för lite pizzkalas som millian sa, och sen träffade jag en tjej jag inte har sätt på för länge, vi tog en långpromenad och pratade, det va välbehövligt! Nu sitter jag här isoffan med Wilma, nu har hon vilat klart från att epilera benen, så nu ska jg fortsätta plåga henne, haha skadje glädje är den ända Sanna glädjen,
eller vad är det vi brukar säga tjejer?!


Kommentarer
Postat av: cecilia

hej !

jättefin blogg !

jag har en tävling som jag starta precis, kika in & se ifall det intresserar dig :)

hoppas du deltar!

ha det bra!

kram!

2011-04-07 @ 22:49:34
URL: http://lifeandpicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0