kiss me kiss kiss me

 

tja.vi ar hemma for en paous fran shopping, for att millian ska fa leka lite och ta ett dopp i poolen, sen blir det att fortsatta med shoppandet. An  sa lange har jag och mattias unnat oss en varsin iphone 4, eftersom vi bada inte har nagra mobilen, hans gick sonder innan resan och min forsvan under resan! hatar att jag alltid slarvar bort saker men men haha nu har jag ju en annu battre. Dom kostar ungifar lika mycket har men dom ar upplasta, och jag maste ha en mobil med kontantkort annars skulle pengarna bara flyga ivag. lite mer klader har vi ocksa fatt med oss till hotelet, sa det kanns bra. nu blir det lite lek och sen tillbaka, kanske hors lite senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0