Valentin




Idag är det tre år sem vi fick reda på världens bästa besked på alla hjärtans dag. Att vi skulle få ett barn, att vi skulle bli en familj, att vi skulle få världens vackraste, viste jag redan då. Jag förstår inte hur fort tiden går. Och hur stor du har blivit. Jag önskar dig all lycka i världen och jag ber till gud att du kommer ha ett grymt fint liv.
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ÄLSKADE MILLIAN. Du är det finaste jag har, du tillför så mycket glädje här ilivet, Tack för att du kom till oss, och gjorde mitt liv till det bästa, du är det vackraste jag har skådat, du är helt underbar. Må du få ett bra liv, med mycket med kärlek och fullt med bra människor om kring dig/
Mamma


- Tjollahoppsan, jag brukar inte vara så personlig här, men det här skrev jag in i millians bok igårkväll.


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Gud så fint skrivet!

2011-02-14 @ 12:53:28
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Nina.

GULLIS! :) Tiden går så sjukt fort. På fredag ska vi alla mysa. <3

2011-02-14 @ 18:51:06
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0